Google Drive een introductie in Gedeelde Drives Print

  • 0

Met een Gedeelde Drive creëer je een 'netwerkschijf' die je met collega's, freelancers en stagairs kunt delen. Alles wat daarbinnen wordt gedeeld, is in eigendom van de organisatie. Verlaat iemand de organisatie, dan blijven zijn of haar bestanden dus bewaard in die Gedeelde Drive. In de Mijn Drive geldt dat niet.

Kortom, ons advies is als volgt:

  • Mijn Drive: gebruik dit alleen voor je eigen bestanden, zoals concepten, templates en declaraties.
  • Gedeelde Drive: deel projecten, producties, notulen en beleidsstukken op één centrale plek.

In de video hieronder laat Noëll je zien hoe je een Gedeelde Drive aanmaakt in Google Workspace.

Let op: je kunt de Gedeelde Drive alleen gebruiken als je het Google Workspace Business Standard abonnement hebt of hoger. Heb je dit nog niet, of vind je dat abonnement te duur? Neem dan contact met Noëll op.

Vragen?

Wil je meer weten, keer dan terug naar het overzicht, bekijk de informatie van Google over Gedeelde Drives (aanbevolen) of neem contact met ons op via de klantenservice.


Was dit antwoord nuttig?

« Terug

Powered by WHMCompleteSolution