Automatische incasso is een makkelijke manier van betalen. Wij zijn er zeker van dat het geld op het juiste moment binnenkomt, en jij hebt geen omkijken naar het betalen. In dit artikel lees je hoe automatische incasso werkt en waar je het kunt instellen.
Hoe verloopt de betaling?
Wij schrijven standaard op de 1ste van de maand af. 7 dagen voor het afschrijven van je factuur sturen wij je de rekening via de mail. Mislukt de incasso, dan proberen wij het opnieuw. Mislukt de incasso nog een keer, dan vragen wij je de factuur zelf over te maken. Dit doen wij door je een mailbericht te sturen.
Automatische incasso aanvragen
Super tof! Je kunt automatische incasso instellen door in te loggen, daarna op "Mijn profiel" te klikken en vervolgens op "Incassogegevens" te klikken. Daar vragen wij je naam, rekeningnummer en bank in te vullen. Vervolgens schrijven wij je rekeningen standaard op de 1ste van de maand af.
Automatische incasso wijzigen
Heb je een nieuw rekeningnummer? Dan kan jij je rekening makkelijk veranderen door naar "Mijn profiel" en dan "Incassogegevens" te gaan. Vanuit dat scherm kan jij je gegevens veranderen. Wil je dat wij dit voor je doen, stuur ons dan een mail of Whatsapp bericht.
Automatische incasso stopzetten
Geen probleem. Ga naar "Mijn profiel" en wijzig je standaard betaalmethode naar iets anders, bijvoorbeeld in bank, PayPal of IDEAL. Wij zullen vanaf dat moment de facturen niet langer van je rekening afschrijven
Vragen?
Wil je meer weten, keer dan terug naar het overzicht of neem contact met ons op via de klantenservice.